Blog Arşivi

Cuma, Nisan 29, 2016

Başvuru Süreci'm.

Selam dostlar,
Önce hayallerinizi süsleyip, ardından hayatlarınızı değiştiren; her şeyin aşırısına sahip öğrenci değişim programına hoşgeldiniz..  
Bu yazımda başlıktan da görüldüğü gibi başvuru sürecim(iz)den bahsedeceğim. Öncelikle, okulunuz Erasmus+ koordinatörlüğünün sayfasını telefonunuzun, bilgisayarınızın ya da tabletinizin yer imlerine ekleyin. Bol bol ziyaret edeceğiniz bu siteye kolayca ulaşmanız için. Aslında başvuru için zaman dilimini bayaa uzun tutmuşlardı, 1 ay kadar ama tabii ben o kadar beklemişim, o gün de gelmiş çatmışş. İlk gün başvuru için yola koyulmuştum. Yapabilmiş miydim, hayır :D hoca yoktu yerinde, napalım bizde biraz daha bekledik ama sonra ilk başvuran bendim yine :))
İnternetten ön başvuru ile başlıyor sürecimiz. Ha bu arada 2,20(değişkenlik gösterebilir) ortalamanın altındaysanız lütfen denemeyin başvurmayı, koordinatörlüğün kapısından geri çevrilirseniz ya da sınav giriş listesinde adınızı görmezseniz üzülürsünüz. Formu doldurduk internetten, verdik bilgilerimizin hepsini. Son kontrolleri de yaptık. Sonra verdiğimiz e-posta adresimize gelen ve renkli çıktısını aldığımız başvuru formu(2tane lazım oluyor ama ben 4 çıkarmıştım, bulunsun yedekte) ve öğrenci işlerinden aldığımız 2 adet güncel transkriptle beraber bölüm koordinatörüne gidiyoruz, imzasını kaşesini falan attıktan sonra okulun koordinatörlüğüne gidip ordan da onaylatıyoruz. Bu aşamalardan geçerken elinizden geldiğince sakin ve yapıcı olmaya çalışın, lakin yorucu ve biraz sıkıntılı olabiliyor. Mesela ben koordinatörlükte Zühal hocaya belgeleri teslim ettikten sonra eeee hocam yapacağımız başka bir şey var mı demiştim, o da sınava girmeyi unutma demişti heyecanımı görerek :)) Sonra bir form bir transkript okul koordinatörlüğüne, kalan ikisini de bölüm koordinatörüne veriyorsunuz. Şimdi bekleme ve o güzelim sınava hazırlanma zamanıı. 
Bu bizim üniversite için yayınlanan başvuru adımları;


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder