Blog Arşivi

Cumartesi, Nisan 30, 2016

Sınav Süreci'm.

Selam dostlar,
Geldii çattı heyecanla beklediğimiz o gün.
Sınav zamanı.
Aslında hazırlanma süreci'm falan yazmayı düşünüyordum ama açıkçası öyle çok büyük bir hazırlık dönemine girmedim, yani öyle bir süreci'm olmadığı için bu tarz bir şey yazma hakkına sahip olduğumu düşünmüyorum. Ama tabi bu hiç hazırlanmadım anlamına da gelmiyor.

Öncelikle, internetten bulabildiğim kadar çıkmış soru indirdim(çoğunun cevap anahtarı olmasada) ve çöz Yücel çöz. Sonra bir gün Gökkuşağındaydım(Selçuklular bilir) ve o an içimden bi ses dediki şu kırtasiyeye giiiir. Girişte ki kırtasiyeye daldım hemen adını hatırlamıyorum şu an. Neyse, dedim ki abi elinizde Erasmus çıkmış soruları yok dimi :(( neden böyle bir giriş yaptım bilmiyorum, şimdi düşününce kendimle ilgili şüphelerim oluştu. Adam da, niye böyle olumsuzsun karrdeşim, bizde her şey var. O an sarılasım geldi adama çünkü bir hafta falan kalmıştı sınava ve bu sorular, aman tanrım didiiim.
Aldım hemen bir tane. Kitap şeklinde basmış dayılar. Yds, Erasmus, Üds çıkmış soruları gibisinden bir şey yazıyordu.
Daha eve varmadan tramvayda karıştırmaya başlamıştım. Neyse çok uzadı. Yani uzun lafın kısası, bol bol çıkmış soru çözün. Tabi bunu söylerken zamanları ve dil bilgisini yalayıp yuttuğunuzu düşünerek söylüyorum.
Diğer yazımda sınavla ilgili tecrübe edindiğim tüm bilgiler olacak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder